Hallo, ik ben Andre en enkele jaren met pensioen.
Ik heb in 2020 diverse beveiligingscamera’s via SHB smart Home aangeschaft. Dit bedrijf is in 2024 gestopt met werkzaamheden en ondersteuning. De app bleef wel werken. Bij overgang naar nieuwe telefoon ben ik de app kwijtgeraakt en de app is niet meer te downloaden. In 2023 is smart Home ook overgegaan zie ik in oude e-mails naar de app van smart life. Beiden zouden moeten werken zie ik in oude e-mail omdat het pas werd gemeld aan gebruikers van SHB smart Home na uitgebreide test door gebruikers. Dat platform is helaas niet meer bereikbaar. Daarom de app van smart Home gedownload en het alarm en camera’s opnieuw erop gezet. Camera’s en deurbel (nog niet de 2e bel geprogrammeerd) is geen probleem. De pir’s dat lukt mij niet. Er staat helaas geen merknaam op. Ik heb alleen de gebruikers handleiding van SHB smart home. Het valt mij op dat na het installeren van het alarm het alarm er precies zo uit ziet als destijds bij smart home. Heb ik dit dan goed gedaan of is dit goed zo ?
De pair’s werden wel ondersteund op de oude SHB app maar helaas heb ik die niet meer.