Heeft iemand een Eufy alarminstallatie waarbij geofencing wél werkt?
Bij mij met mijn Samsung S24 ultra heel slecht.
Zelf geen ervaring mee, maar heb je de Eufy-app op meerdere toestellen staan? Het kan namelijk zo zijn dat geofencing voor beide aan staat en dus niet werkt als er slechts één iemand van huis is.
Heb je daarnaast gecheckt of de Eufy-app altijd toegang heeft tot je locatie? Dit kun je checken bij de app-permissies op de Samsung.
Dank voor je antwoord maar ik heb Eufy op één apparaat.
Het is zelfs zo dat wanneer ik 's ochtends na het slapen beneden kom, het alarm afgaat want dan is in de geofencingstand de thuis-modus overgegaan naar weg-modus.
Heb je wel de machtigingen gecheckt van de Eufy-app qua locatie? Heeft deze ‘altijd’ toegang tot de precieze locatie?
Dank Ruud,
Alle raadgevingen van Eufy en jouw voorstel zijn al jarenlang geactiveerd.
Een ander voorbeeld.
Geofencing staat ingeschakeld.
Ik ben 12 km van huis af.
Als ik dan op de Eufy-app kijk staat deze nog steeds in de thuis-mode.
Als ik dan bijvoorbeeld op de locatiemanager klik, dan verandert die mode in weg-mode.
Dan ben ik helaas ook out of options. Heb je al geprobeerd contact op te nemen met support van Eufy?
Ben wel benieuwd naar de eventuele oplossing, dus als je die hebt, zou je die willen delen dan?
Heel vaak contact gehad Ruud.
Ze zeggen ook dat de software weer in de ontwikkelfase zit.
Vandaag ook weer meegemaakt, 12 km van huis, wat ik al eerder schreef.
Toen ik thuiskwam weer hetzelfde euvel dat ik afwezig was.
En met golfen zijn mijn hulpmiddelen tot op de meter nauwkeurig, ook omdat ik mijn smarphone in de nauwkeurige gps-stand heb staan.
Mijn golfhorloge geeft ook die grote nauwkeurigheid.
En Eufy weet klaarblijkelijk niet waar ik ben (Ik gebruik homebase 2 en homebase 3).
En mocht het ooit werken, dan deel ik de oplossing graag.