Ik ben net lid geworden en heb een vraag over de Eufy deurbel C30. Ik ben zelf niet zo technisch, maar het is me toch gelukt om de deurbel aan de praat te krijgen.
Bij de eerste test kreeg ik een beltoon op mijn Samsung-telefoon, maar daarna hoor ik helemaal niets meer. Weet iemand wat ik verkeerd doe? Moet ik misschien toch overwegen om een HomeBase aan te schaffen?
Hopelijk kan iemand mij hierbij helpen. Alvast bedankt!
heel zeker sterk wifi signaal gebruik daarvoor ook wifi versterkers
zowel binnen als buiten geprobeerd aan de praat te krijgen, en deurbel laat wel live beelden zien en legt ook wel beelden vast.
gaat ons alleen om als we niet thuis zijn en er staat iemand voor de deur en hiervan een melding krijgen dat we dan via de telefoon niet snel genoeg kunnen opnemen om met diegene te spreken,moeten de telefoon eerst ontgrendelen en dan zou je de melding aan moet klikken alleen is deze dan alweer verdwenen.
Ik probeer het te begrijpen. In je eerste post kreeg je eenmaal een beltoon en daarna niet meer. Je krijgt de melding wel maar reageert te traag?
Je ziet het beeld van de deurbel-camera op iedere plek. Zowel in huis maar ook als je ergens anders bent?
Je krijgt een melding van de app als er aangebeld wordt, waar je ook bent?
Dan werkt de deurbel dus goed.
De melding op je telefoon verdwijnt niet als de app goed is ingesteld. Hier hangt het er wel vanaf of je IOS of Android gebruikt. Hoe dan ook, als je de app opent op het moment dat je het belsignaal gehoord heb kun je dus zien wie er voor de deur staat (live beeld) en via de bel ook iemand toespreken of een standaard boodschap versturen.
Ik heb er zelf geen maar wel een geïnstalleerd bij een familielid. Daar heb ik wel gemerkt dat de ene telefoon trager reageert dan de andere maar dat is een seconde kwestie.
Als je 15 seconden naar je telefoon moet zoeken en of ontgrendelen is de beller natuurlijk wel weg:-)
En alles is natuurlijk afhankelijk van de draadloze verbinding. WIFI en of je internetprovider.