Graag vraagje aub ik heb een eufydeurbel met ingebouwde batterij nu zou ik deze willen verbinden met een transfo dat je gewoon in stopkontakt kan plaatsen
Is een eufy deurbel 2K met homebase is beetje ongemakkelijk vind ik dat je de bel zo ongeveer om de 2maanden moet afdoen om te herladen
Weet iemand waar ik deze transfo zou kunnen kopen en ook welk model ervoor
Hoi Danny. Daarvoor kan je een normale bel transformator gebruiken zoals die bijvoorbeeld verkocht worden in de bouwmarkt (of Bol. Amazon etc). Volgens mij schrijft Eufy in de gebruiksaanwijzing voor min. 8 volt - max 24 volt. Ik heb zelf de bestaande beltrafo gebuikt van mijn oude bel en dat werkt bij mij perfect. De bedrading zat er al voor de oude bel en drukknop, dus dat is lekker makkelijk. Ik heb zelf overigens ook gewoon de oude bel erbij aangesloten. Die is wat schneller en luider dan de Eufy, en met mijn minder wordende gehoor is dat een prima oplossing.
Dank u Sjaak voor het antwoordje maar heb ook geprobeerd om deze gewoon bij aan te sluiten bij mijn gewone deurbel maar transfo maakte een groot zoemend geluid dus denk dat de transfo te licht is voor deze twee bellen
Grt.Danny