Eufy e340 deurbel

Even een vraagje, mijn eufy 340 deurbel heb ik bedraad aangesloten met een voeding die ik nog had liggen. Hij geeft dus aan dat hij aan het opladen is maar de batterij loopt in percentage toch zachtjes leeg en geen bewegende beelden opgenomen.
Foto toegevoegd van voeding

Volgens Eufy, zijn onderstaand de vereisten voor een goede trafo (die ook kan opladen:-))

• Outputvoltage: 16-24VAC
  • Output Power: 30VA

Hopelijk kun je hier iets mee!

Oké volgens de helpdesk van Coolblue was deze goed maar ik twijfel er aan. Bedankt voor de info Ruud.

Mvg Piet

Is deze wel goed voor mijn Eufy E340 ??

Ik twijfel hierover, daarom heb ik het voor je aan AI gevraagd.

Nee, deze AC adapter is niet geschikt voor de eufy bedrade deurbel.

Op de foto zie ik een AC adapter met de volgende specificaties: Input: 230V50-60Hz Output: 24V 40VA

Hoewel de spanning (24VAC) binnen het vereiste bereik van 16-24VAC valt, is de VA rating (40VA) eigenlijk hoger dan het minimaal vereiste van 30VA. Dit zou normaal gesproken goed moeten zijn, maar deze adapter heeft ook een IP44 rating, wat aangeeft dat deze ontworpen is voor een ander soort toepassing. Voor een deurbel is het beter om een specifieke deurbel-transformator te gebruiken die expliciet geschikt is voor dit doel.

Voor de veiligheid en optimale werking van uw eufy deurbel raad ik aan om
een transformator te gebruiken die specifiek voor deurbellen is ontworpen.

Hallo Ruud

Oke ik begrijp het, kun jij of Al mij dan vertellen waar ik die dan wel kan kopen. Heb al zitten zoeken maar ik kom er niet echt uit.

Bedankt voor het navragen.

Mvg Piet

Als het goed is, zou zoiets moeten werken: Elektramat Beltrafo Kopen? | We ❤️ Smart! | ROBBshop

Maar heb ook nog even mailtje naar mijn contact bij Eufy gestuurd. Hopelijk snel een antwoord :slight_smile:

Ze waren snel vandaag, deze zou moeten werken

Dat stond hier.

Oké dank je wel, voor de snelle reactie en ik ga er mee aan de slag.

Mvg Piet