eufyCam S220 (eufyCam 2C Pro)

Na enkele dagen gebruik reageren mijn Eufy camera’s niet meer als ik deze wil in of uitschakelen. Ik moet elke keer de app op mijn telefoon verwijderen en terug installeren. Iemand met raad?

1 like

Dat klinkt niet helemaal goed.

Wat bedoel je precies met in- of uitschakelen? Ze bekijken in de app? Of volledig uit zetten?

En als je de app verwijdert en weer installeert, voeg je dan ook de camera’s opnieuw toe? Of log je alleen in op je account?

Mijn alarm staat uitgeschakeld maar als we weggaan schakel ik het alarm in op afwezig. Als we thuiskomen wil ik het alarm terug uitschakelen maar dat lukt niet meer. Ik moet dat de home base uitschakelen , de kabels uittrekken en nadien de app van mijn telefoon verwijderen, de home base terug inschakelen en de app weer terug op mijn telefoon zetten en instellen en dan doet hij het weer voor een paar dagen.

Dat is wel heel erg vreemd.

Wat werkt er precies niet meer als je terugkomt en het alarm wil uitschakelen? Is het alarm wel nog zichtbaar in de app, maar kun je deze niet uitschakelen? Of staat er wellicht een verbindingsfout in de app?

Dit is wel een erg omslachtige manier om dit te gebruiken. Heb je ook al contact gehad met Eufy-support?

Alles in de app lijkt me normaal en de app werkt enkele dagen goed en dan blokkeert hij. Van Eufy geen antwoord gekregen. In ieder geval bedankt voor het antwoord. Eddy.

Het is wel echt een vreemd fenomeen. Vooral omdat hij tijdelijk wel werkt.

Als er iets met de verbinding zou zijn, zou je daar een melding van krijgen of een icoontje zien. Dus het heeft mogelijk iets met een bugje in de firmware oid te maken? Of een app die niet helemaal zo werkt als zou moeten?

Als je duidelijkheid hebt (idealiter een oplossing natuurlijk), dan hoor ik het graag!