Even voorstellen aan jullie

Hallo, ik ben Wim 57 jaar. Woon in het prachtige Zeeland en al aardig wat jaren gadget en smarthome gek. (Soms tot frustratie van de vrouw :sweat_smile:). Sinds 2 weken heb ik Nozie ontdekt en na een paar nieuwsbrieven en hier wat rond kijken lijkt mij het uitermate leerzaam hier de topics eens goed door te lezen. Wie weet kan ik hier mijn vragen kwijt of mogelijk ook wat bijdragen. Een jaar geleden gestart met HomeAssistant om alles te koppelen aan elkaar (Wat niet altijd makkelijk is) Maar het gaat gaande weg steeds meer werken. Heb denk ik nog iets te veel verschillende merken apparaten in huis. Maar met HA werkt het (bijna) wel allemaal.

Groetjes
Wim

Welkom @Wim1967 , leuk dat je lid geworden.

Die frustratie van de wederhelft komt me wel bekend voor…:wink:

Hoe dan ook: veel plezier hier en hopelijk leer je er iets van! Natuurlijk kijk ik ook uit naar jouw bijdragen!

Ik vertel het gewoon niet. kan dat ook :slight_smile:

Dat kan ook. Alleen had ze dan geen lampen en apparaten kunnen bedienen dus was ik er wel koud aan om het ze uit te leggen.
Ze kan er mee omgaan hoor, alleen lukt het niet altijd, en krijg ik een vernietigende blik of een boos appje :rofl:

Ha, denk dat dit wel een herkenbaar probleem is. Ik durf het niet letterlijk te quoten, maar soms komen er opmerkingen als:

Waarom werken die *** slimme dingen niet, vroeger kon ik het gewoon aan- en uitzetten

:smile: