Even voorstellen dan maar

Hoi mijn naam is Gabe,
wij zijn sinds 3 jaar vanuit het Rotterdamse naar Drenthe vertrokken om de hectiek van de het stedelijke te kunnen verwaarlozen :slight_smile: er is bij ons ik zal zeggen 70% met LSC smarthome producten aangesloten en dat bevalt prima.
We gebruiken hier zonnepanelen en een aardwarmte… en moet zeggen dat is ook niet een verkeerde stap geweest…
ja en eigenlijk na mijn drukke bestaan als uitvoerend projectmanager in de petrochemie heb ik nu de tijd weer gevonden om weer wat verschillende hobby,s op te kunnen pakken…

Wat goed @Gabe , mooi om te horen dat je goede beslissing hebt genomen :slight_smile:

Wat zijn je volgende stappen? Wat staat er nog op je wensenlijstje?

Hoe dan ook: welkom in Club Nozie :wave:

Welkom Gabe! :wave: Leuk om te lezen dat je de stap van de Randstad naar Drenthe hebt gemaakt!

Ook interessant dat je zo ver bent met smart home. Je ervaringen zijn daarmee zeer welkom in Club Nozie.

Heel veel plezier!

Hoi Ruud,

volgens mij doe ik het e.e.a niet helemaal juist heb 2 maal een bericht aan gemaakt en verzonden maar zie deze niet terug… beter topic aanmaken?

gabe

Als het een ander onderwerp is beter een nieuwe topic inderdaad.

Voor de volledigheid: via de mail reageren werkt helaas niet. Dit wordt niet op het forum geplaatst.