Frederik stelt zich voor

Ik heb thuis een Homey pro met daaraan diverse zigbee, hue, klikaan, aqara etc producten. Voordat ik in 2016 overging naar Homey had ik een KAKU ICs en daarna een Homewizard installatie

Welkom @fkooten

Leuk dat je lid geworden bent! Je hebt een wat geavanceerdere setup, goed om te zien. Wat is je beste automatisering in Homey op dit moment?

Ben zelf ook, in een ver, heel ver verleden, begonnen met wat eenvoudige klik-aan-klik-uit, toen nog gekoppeld aan de oude HomeWizard hub. Bijna nostalgie:-)

Hoe dan ook, veel plezier op het forum!

Hallo F, ik sta op het punt om de nwe Homey Pro aan te schaffen en de div systemen aan elkaar te koppelen…maar vraag me tevens af of het de investering waard is…kun je mij op weg helpen?
Ik heb bv somfy motoren ( met de normale afstandsbediening) voor de zonneschermen en die zou ik bv willen koppelen aan de netatmo regen module…zodat als de regen module aangeeft dat het regens de zonneschermen automatisch omhoog gaan…
Of als de netatmo rookmelders afgaan…de lampen in huis auto.aangaan en de rolluiken omhoog….
Kan dit?

Als deze producten door Homey worden ondersteund zou je deze combinaties kunnen maken. Voor door de Advanced flows zijn de mogelijkheden legio

1 like