Hallo allen,
Heeft iemand al ervaring met deze camera?
Hoe staat het met de beveiliging?
Aanlsluiten ed?
Hallo allen,
Heeft iemand al ervaring met deze camera?
Hoe staat het met de beveiliging?
Aanlsluiten ed?
Ik wel: essentieel is zorg voor hele goede wifi verbinding op uitsluitend 2.4 gHz anders gaat het niet goed.
Daar gaat het meeste mis met LSC cameras.
Ik heb alleen de houder nog aan de deurpost hangen. Krijg het niet aan de fang. De ene keer doet ie het en als de batterij op is, is het weer af. Maar ik zit op 5 wifi, niet op 2,4. Maar dat geldt voor meer deurbelvideo’s.
Hallo Ellen,
Dus toch maar wat meer gekd uitgeven?
Ja ik heb de deurbel en de buiten camera, beiden werken prima ( voor dat geld ) de deurbel is redelijk snel leeg dus dan mot je hem oplade met usb c ( even geen deurbel )
De camera buiten ( tuin ) werkt prima hij heeft alleen wel een stabiele 2.4 g verbinding nodig. Het terugzoeken van beelden is nog wel een dingetje ( gaat lastig )
Deurbel op zich werkt goed samen met de losse gong. Wanneer je niet constant filmt (alleen als er aangebeld wordt) gaat de accu best lang mee. Minpunt is de enorme vertraging bij het melden op de telefoon. Dat kan soms wel meer dan twee minuten zijn en dus is de bel als videodeurbel geen succes. De ‘bezorger’ bv is dan al weer lang en breed vertrokken