sinds vorige week heb ik een nieuwe smartphone ( omdat de oude gestolen werd) en heb al mijn app terug opnieuw moeten installeren nu heb dus ook LSC app geïnstalleerd maar deze vindt mijn toestelen niet meer ik zou deze als ik het goed zie allemaal opnieuw moeten ressetten en zo dus instaleren nu mijn vraag is er geen andere mogelijkheid om dit te doen
mvg
Dirk
Hey @Dirk-1107 , welkom!
Normaliter staan deze in je account, weet je zeker dat je met hetzelfde account bent ingelogd?
Hier wat meer info over het accountnummer: Accountnummer LSC Smart Connect kwijt? Zo los je het op
Voor zover ik weet moet je ze niet opnieuw verbinden als je apparaten even geen stroom meer hebben gehad.
Maar installeer je de app op je nieuwe telefoon, dan moet je opnieuw contact maken met de devices. Je telefoon heeft een uniek nummer en de connectie tussen de verschillende devices en je nieuwe telefoon wordt dan niet meer herkend. Althans, ik denk dat dit het probleem is.
Zie de handleiding voor het opnieuw verbinden met je apparaten. Hoe je e.e.a. reset en opnieuw verbinding met ze maakt.
top dank u voor de info
dank u voor mij in de groep op te nemen en ook voor de info
Een bericht is gesplitst naar een nieuw topic: LSC deurbel - accountnummer - mail komt niet aan