Ik heb het idee dat mijn videodeurbel niet reset.achterop de videodeurbel zit een knopje om te resetten.geluid komt wel maar geen blauw lampje en of knippert.
Gebruik ik de hotspot van tell .zoals ik dat iedere x had.dan zie ik de connectie in mijn hotspot,maar krijg geen verbinding met de camera.ook niet met een nieuwe account op een andere tell.
Met de QR code scannen hoor je hem klikken maar doet verder niets dan gaat i opnieuw opstarten en of resetten. Dan hoor je de reset geluid.
Heb ik ook al geprobeerd ruud.zelfs op een andere tel met nieuwe lsc app en ook andere account aangemaakt met andere email van mij.en dan wil hij ook niet.ik hoor hem schakelen denk de camera relais en na een poosje hoor ik het zelfde geluid van als ik de reset knop 5 seconden vast houd. Afstand om de qr code te lezen varieert ik ook van 10,15,20 cm maar niets helpt. Maar ga het morgen of overmorgen avond weer proberen.(PS) heb sins gisteren een nieuw modem dus wie weet.
Mvg piet.
Nee het is nog niet gelukt ruud.
De draadloze deurbel reset niet waarschijnlijk.heb weer nieuwe account aangemaakt en andere email maar hij wil niet de qr code lezen.dan krijg ik dat geluid van als men hem aan doet.en de lampje knipperd ook niet zoals in het begin.toen ik hem voor.t eerst ging instaleren. Deze is nu 1 maand oud. Nou dat heb ik ook henk precies het zelfde.ook ik heb er een gat in gemaakt omdat ik hem ingebouwd had. Hij herkent de qr code niet
Ik heb hier hetzelfde Probleem.
De video deurbel geïnstalleerd, de eerste keer en de bel werkte direct. Dit hebben gedaan via de LSC app.
Maar ik heb ook sensoren op de deuren en ramen die niet meer werkten dus heb nu alles geïnstalleerd via de Tuya-app.
Alles werkt nu weer perfect dus ook de sensoren geven een melding als de deur opengaat en dicht. Het enige is nu dat de bel niet meer werkt.
Op de achterkant het reset knopje ingedrukt dan zou het rode lampje snel moeten knipperen maar het lampje blijft gewoon egaal aan Ook knipperen er af en toe zes rode lampjes, Ik denk van de camera. Bij het plaatsen van de batterijen en het resetten (5 seconden later geprobeerd met 15 seconden een halve minuut) maakt het een start geluidje, drie tonig ,
Maar de QR-code scannen lukt niet en het drie tonig geluid komt met regelmaat weer terug en gaat ook niet meer uit.
Dit heb gedaan met de batterijen(Vol) En Via het stroomnet. Die kabel laadt de batterijen wel op
De bel nog geprobeerd te installeren op de LSC-app, maar daar werkt het ook niet meer.Had de deurbel uit de LSC app verwijderd vanzowel telefoon als tablet, LSC uitgelogd Op beide apparaten en verwijderd op beide apparaten. Maar de bel doet het nog steeds niet opde Tuya app.
Iemand een oplossing hiervoor
Begrijp ik het goed dat jullie beide de reset wel kunnen doen, maar de QRcode niet kunnen scannen? Dat deze niet herkend wordt? Of verschijnt er een melding?
Het knopje aan de achterzijde (reset) druk ik 5 seconden of langer in dan krijg ik Een geluidje te horen, drie tonig maar eigenlijk dient het Rode lampje snel te knipperen Volgens de Tuya app ??
Als ik tenminste de juiste dingen heb gekozen,
De Geel omcirkelde deurbel zie foto
Als ik hem weer op de LSC app probeert te installeren zoals ik het in het begin deed werkt die ook niet meer en geeft daar ook aan dat het rode lampje moet knipperen. Zie Foto met deurbel
Ik toevallig net het zelfde probleem geplaatst. Ik ervaar precies hetzelfde. Het resetten lukt niet meer op de een of andere manier. Je hoort inderdaad wel het geluidje maar die vrouwelijke stem zoals in het begin van de installatie krijg je niet meer te horen waarop je het apparaat kan verbinden.
Dit is wel erg vreemd, begrijp ook niet helemaal waar het vandaan komt. Normaliter hoef je overigens na een hard reset (via het knopje) niet alsnog via de app een reset te doen.
Ik zie wel een camera op het plaatje staan, wellicht toch de verkeerde gekozen?
Daarnaast zie je vaak dat hij het product herkend. Dus probeer hem nog eens te resetten, wacht even totdat hij opgestart is en open dan de LSC-app. Wellicht geeft hij dan een prompt dat de deurbel gevonden is en opnieuw geïnstalleerd kan worden.
Heb je trouwens ook een foto van de deurbel zelf? Er zijn in de afgelopen jaren meerdere modellen op de markt gebracht.
Batterij na 2 dagen leeg. Vervolgens een dag laten opladen. Volgende ochtend kreeg ik geen connectie met de camera. Het beeld kon steeds niet worden opgevraagd en kreeg de foutmelding met retry.
Camera gereset en alles opnieuw geprobeerd maar nu zie ik constant alleen een rood lampje en hoor ik de infrarode sensor. Ook als ik reset hoor ik geen stem meer maar alleen een kort geluidje. Als ik dan op de deurbel druk dan hoor ik wel nog steeds dat hij verbonden is met de gong.
Heeft iemand hier ervaring mee gehad? Dit lijkt iets te zijn wat nog niemand heeft meegemaakt want ik kan er ook niks over terug vinden
Dat is het probleem juist.de reset knopje achter op werkt.maarrr je hoort het geluid dat deze aan gaat maar niet reset.en van de app had ik hem verwijdert.en wou hem resetten naar vaste wifi verbinding.had hem eerder op hotspot van mijn telefoon en deed het altijd goed.
De foto’s Van de deurbel staan in een eerder bericht van mij Zie hierboven.
Ik gebruik momenteel de Tuya app omdat op de LSC-app mijn Deur en raam sensoren niet werken, die geven geen melding als de deur of raam open/ dicht gaat.
Op deze app doet alles het momenteel behalve de deurbel. Ik heb ook een losse camera erop zitten, werkt perfect.
Op deze app staan de drie deurbellen zoals op de foto’s in mijn eerder bericht. Bij iedere deurbel krijg ik In het volgende plaatje een camera te zien In plaats van een deurbel.
Alles wat ik geïnstalleerd heb op thuya ging automatisch uit de app van LSC.
Toen ik alles geïnstalleerd had, stond alleen de deurbel nog op de LSC app.
Deze heb ik toen handmatig verwijderd zoals het hoort in verband met de beveiliging Van camera’s
Als ik de deurbel nu weer op de LSC app wil zetten, lukt dit ook al niet meer.
Volgens de App van LSC zou ik, als ik de batterijen erin doe en de reset knop indruk het lichtje snel moeten knipperen, maar dat doet het niet dus of de bel is kapot of er is nog een probleem in de app.
Ja, dat begreep ik van de Action, maar ze hadden ze niet op voorraad, dus heb ik hem nog even hier gehouden. Toch proberen maar weer ook al kan deze kapot zijn. Bedankt voor uw reactie in ieder geval. Het zal toch wel ruilen worden inderdaad had het bij u positief resultaat of heeft u er geen andere voor gekocht?
Vandaag de video deurbel kunnen ruilen voor een nieuwe. De voorraad in de winkel was tijdelijk op Binnen enkele minuten had ik al verbinding, dus ik vermoed dat het aan de bel heeft gelegen.
Na de installatie gaf de Pir Continu beweging aan, ook in een dichte meterkast.
De telefoon afgesloten en opnieuw opgestart. Toen zag ik dat er nog een update openstond. Na het installeren van de update en het resetten van het programma werkt alles nu perfect.
Soms is de oplossing simpeler dan de vraag😜