LSC led strip resetten

LED strip aangeschaft, deed het de eerste dag goed. Dag 2 beginnen de lampjes te knipperen na aanzetten. 10 sec indrukken knop op de connector helpt niet te resetten. Heeft iemand hiervoor een oplossing?

Heb je al geprobeerd hem 3x achter elkaar aan- en uit te zetten met het knopje op het kastje bij de LEDstrip? Dit zou hem moeten resetten.

Laat je even weten of het gelukt is?

Hier net hetzelfde: 1 dag gewerkt en nu niet meer. De app reageert, de afstandsbediening doet het, de connector reageert alleen doen de lichtjes helemaal niets meer. Heb alle tips reeds geprobeerd maar niets lijkt te helpen. Hoe los ik dit op?

Mvg,
Ilse

Helaas, ook dat werkt niet. De LED strip reageert niet op het aan/uit knopje op de connector, ook niet op de afstandsbediening.
Maar dank voor de suggestie.

Dat is wel heel vreemd. Ik ga er vanuit dat je 'm nog niet zo lang hebt, als je 'm 4 dagen gebruikt hebt. Ik zou hem retourneren en vragen voor een vervangend product.

Voor zover ik weet is dat de manier om hem te resetten, dus ben helaas out-of-options. Heb jij nog de mogelijkheid hem terug te brengen?