Lsc outdoor camera 3202092.1 resetten lukt niet

Het lukt me niet om de camera met de reset knop te resetten… wat moet ik doen?

Hallo @Suusiepluusie,

Wat werkt er precies niet? Kun je de knop niet vinden? Of werkt het resetten niet? En wat werkt er dan precies niet?

Daarnaast voor de zekerheid: de camera is wel van stroom voorzien? Is de batterij opgeladen?

1 like

Ik blijf de resetknop indrukken maar de camera reset gewoon niet… alles is verder goed, ook de stroomvoorziening

Dat is wel vreemd, zo op afstand lastig om hier een goede oplossing voor te bedenken. Zit de camera nog binnen de terugbreng of garantietermijn van de Action?

Druk je kort de reset knop in?

Meestal is een reset de knop langer dan 5 seconden ingedrukt houden. Soms ook 10 seconden.

Misschien kan je dat proberen.

Anders in de app kijken of je daar de instellingen terug kan zetten naar fabrieksinstellingen. Als de mogelijkheid er is, zou ik dat eens proberen.

What does the manual say about this?

First, turn off the power to your device.
Than,

1. Open the LSC Smart Connect App, and click “+” or “Add Device”. Then select “Others” on the “Select Device Type” page. Select “Smart Security Camera”. Power the device on and make sure the indicator is flashing quickly or a prompt tone is heard.
  2. Input the WiFi password and click “Confirm”. Scan the QR Code with the device.
  3. Click “I heard the beep” when the device sounds “dong dong dong”. You can then complete the setup. (About +/- 30 s.)

This worked for me.

Hallo Ruud kun je mij vertellen waar de resetknop zit bovenop misschien ?Alle plaatjes zijn zo onduidelijk en vanaf de voorkant camera genomen

Heb helaas geen exemplaar om een foto te maken, maar wellicht dat er iemand anders een foto heeft van het specifieke model, waar de knop zichtbaar is?