Hallo ik ben net nieuw hier,ik heb problemen met mijn lsc solar outdoorcameras en op de klantendienst van action word ik zowaar aan het lijntje gehouden dus hoop ik dat jullie mij kunnen helpen.Ik heb namelijk het volgende probleem,in het begin heeft altijd alles gewerkt,nu waren de cameras offline gegaan en heb ik ze van de app verwijderd.Wou deze terug toevoegen maar lukt niet.Heb deze allemaal gereset maar elke keer hetzelfde probleem.Nu heb ik vandaag een nieuwe camera gekocht om te kunnen uitsluiten of het aan de camera ligt en deze proberen te registreren maar lukt ook niet.Internet staat op 2.4ghz ,snelheid getest en goed,wanneer ik de solar buitencamera toevoeg geeft deze wel de toon maar in het registreren met cloud loopt er iets mis en krijg ook geen beeld,de verbinding wil niet tot stand komen,bluetooth enz.staat open
Weten jullie wat er mis is of ik kan doen?met vriendelijke groeten kurt
Modem helemaal opnieuw opstarten.echt even een minuut de stekker eruit en dan erweer in en wachten tot hij helemaal is opgestart.
Of wellicht proberen met een andere smartphone/tablet? Kun je 'm daarmee wel toevoegen? Dan kun je in ieder geval uitsluiten dat het aan jouw toestel ligt?
Modem is volledig gerestart via de operator om zeker te zijn maar brengt geen soelaas in mijn verhaal.Gsm ziet de camera maar krijg geen verbinding met beeld tot stand op 2.4ghz
Vandaag modem laten restartenndoor provider en laten nazien.Met 2.4ghz verbinding zouden geen problemen mogen zijn.Nu ik heb een nieuwe samsung galaxy 24s ultra dus zou me verbazen mocht het hieraan liggen.Nu heb ik mijn vrouw haar telefoon genomen en de lsc smart app geintstalleerd en heeft zij een nieuw account aangemaakt om te zien of daar er verschil zit maar nog steeds hetzelfde probleem,ik weet het echt niet meer.Gsm ziet de camera,geeft de pieptoon en je ziet de camera sneller knipperen maar om 1 of andere reden toch geen verbinding te krijgen of beeld
Wie heeft de gouden tip of antwoord voor mij aub?het heeft in de begin periode gewerkt dus…door een technische storing[offline gegaan] heb ik toen de cameras van de app verwijderd en terug proberen te installeren maar lukte niet meer,nu een nieuwe bijgekocht om de andere kunnen uit te sluiten maar deze kan ook niet geinstalleerd worden,iemand?