LSC videodeurbel activeert niet meer

Hallo,

Enkele maanden geleden de draadloze videodeurbel van LSC gekocht en geïnstalleerd. Af en toe gaat ie offline, maar komt dan vanzelf wel weer online.

Maar een paar weken geleden ging hij offline en kwam daarna niet meer online. Ik heb de bel daarna volledig opgeladen, maar nog steeds kon ik geen connectie maken met de app. Ik heb de videodeurbel helemaal verwijderd uit de app en geprobeerd opnieuw toe te voegen. Maar ook dit lukt niet. Ik heb uiteraard ook gebruik gemaakt van de reset-knop achterop de bel. Dit werkt wel, want hij speelt het geluidje af na het resetten. Er knippert dan een rood lampje. Ik hoor de camera wel klikken, maar de qr code scannen lukt niet. Ook EZ toevoegen in de app (zonder qr code) lukt niet.

Als ik de bel heb gereset, klinkt er na een moment een vrouwelijke stem die zegt: “The device is not activating. Please contact customer service.”

Ik weet niet waar ik customer service kan bereiken. Maar is er misschien een andere manier waarop ik dit probleem kan oplossen? Ik kan nergens iets hierover vinden online.

Groetjes :blush: