LSC videodeurbel geeft geen melding

Hoi ik heb een LSC video deurbel maar hij gaat niet over m’n telefoon dus ik krijg geen melding als de deurbel gaat ik kan wel handmatig de camera’s openenen maar waar hij voor bestemd is doet hij niet wel staan de instellingen van meldingen op m’n telefoon goed. Kunnen jullie me mss helpen ? Grtjes mevr K.Vergouwen

Dit heeft - waarschijnlijk - toch met de instellingen te maken.

1. Check de LSC-app, heb je daar de meldingen aan staan als er aangebeld wordt?
  2. Check de instellingen van de LSC-app op je telefoon. De permissies die de app heeft in Android/iOS. Het zou zomaar kunnen dat deze niet toegekend zijn, waardoor er geen meldingen verstuurd kunnen worden.

Eigenlijk zijn dit de enige 2 oorzaken/oplossingen hiervoor.

Ja staan beide aan als ik de apparaten Deel met m’n gezin dan is t bij hun wel automatisch gelijk goed wel krijgen hun echt elke minuut een melding dat er een beweging is geconstateerd ook irritant maar ik krijg niks

Dan kan het nog met je batterij-instellingen te maken hebben, dat deze de app steeds afsluit op de achtergrond. Krijg je ook geen melding als je telefoon aan is en er is beweging of er belt iemand aan?

Helaas verder geen ideeën, meer. Alleen de app verwijderen en opnieuw installeren, maar dat heb je vast ook al geprobeerd;)

Idd ookal gedaan en Batt staat niet op spaarstand ik krijg niks binnen

Dan ben ik helaas ‘out of options’, je lijkt alles al gedaan te hebben. Maar het moet wel ergens aan je toestel liggen, vooral omdat andere devices wel de meldingen binnen krijgen.

Mocht je het oplossen, of de oorzaak vinden, mag je dat hier uiteraard delen. Ben wel benieuwd wat het nu is!