We hadden een werkende lsc IP Outdoor camera. Op een gegeven moment kregen we melding van ‘sd-kaart’. We hebben nu meerdere keren de camera gereset en het lukt ook om hem opnieuw te koppelen, maar we krijgen telkens de melding ‘Already bound with another user’, terwijl we geen ander account hebben en de device ook niet in ons account staat. Wat kunnen we nog doen? Heb meerdere keren gereset, van alles geprobeerd. Lampjes knipperen wel, maakt ook wel het ding ding dong geluid. Alles klopt, behalve de laatste melding
Hier exact hetzelfde probleem. Ik heb hem vandaag gekocht bij de action. Ik vind ook geen oplossing op internet.
Ik zie dit de laatste tijd vaker voorbij komen, maar heb er in de meeste gevallen geen logische oplossing voor.
Voor een volgende keer, verwijder het apparaat ook eerst uit de app voordat je een reset doet, maar eigenlijk moet dat niet de bedoeling zijn.
Wellicht zijn er andere mensen die hier ook een concrete oplossing voor hebben.
Gebeurt dit bij een nieuw product, dan zou ik 'm zeker retourneren. Dan is het waarschijnlijk al een gebruikt product dat geretourneerd is.