Solar Wall Light

Ik heb een SOLAR WALL LIGHT CAMERA..

En had gedacht (en gehoopt) dat met de Motion detection de lamp gewoon aan zou kunnen.
Maar de enige opties die ik vind is SIRENE of ALARMLICHT (knipperen).

Bij andere buiten camera heb ik de mogelijkheid om Motion detection te configureren en op basis van triggers iets te doen.

Deze trigger is er bij de solar wall light niet. En als actie is er ook niets in te stellen hiervoor als de camera beweging ziet. Dan kan alleen dus knipperen of geluid aan. Niet alleen gewoon de lamp. Zoals iedere normale bewegingsdetextor doet.

Heb om te testen van een andere camera gekozen. Zodra die beweging registreer heb ik met een smart action gezorgd dat de lamp aan gaat. Maar die camera hangt te ver weg in het werkbaar te m’n situatie.

Weet iemand oplossing?

Heb zel de Solar Wall Light Camera nog nooit gebruikt, maar de lamp op basis van beweging aanzetten zou logisch zijn. Wellicht is een bewegingssensor nog een optie? Een losse dus. Als deze nu niet beschikbaar is van LSC Smart Connect, kun je eventueel andere Tuya-opties bekijken, waarna je ze aan elkaar zou kunnen koppelen.

Dit is voor nu een theoretisch idee, weet dus niet zeker of het in de praktijk werkt, maar ik denk het wel.

Er zit soort bewegingssensor in. Tenminste hij registreert mensen en bewegingen. Maar die triggert alleen het alarmmodus en/of de sirene.
Sirene is geluid hoeft niet.
En alarm is knipperende en flikkerende lamp.

Maar gewoon zoals je verwacht dat een bewegingssensor werkt. Die optie is er niet.