De bel geeft wel meldingen bij bewegingsdetectie, maar wanneer er wordt aangebeld krijg ik geen melding op de mobiel en er opent zich geen venster waarmee ik met de beller kan communiceren. Ik heb alles al geprobeerd (app opnieuw geïnstalleerd, bel gereset, instellingen naggelopen), maar ik krijg het niet werkend. Wanneer de camera online is en ik druk op de belknop dan werkt het wel en verschijnt de melding: ‘Wachten op antwoord’. Wie heeft er idee wat het probleem kan zijn.
Kijk ik bij de ‘Messages’ dan zijn daar wel alle belmomenten geregistreerd.
Wellicht heb je iets van energiebesparingsmodus aanstaan, waardoor sommige meldingen niet realtime binnenkomen. CHeck even de instellingen van je smartphone, wellicht heeft het daar iets mee te maken.
Alle telefooninstellingen staan volgens mij goed. Batterij optimalisatie staat ‘‘uit’’. Ik heb op dezelfde smartphone nog een videobel geïnstalleerd staan die communiceert met de app ‘‘Home + Security’’ en die werkt perfekt. Heb ook verschillende testen uitgevoerd om te onderzoeken of de videobel mogelijk technisch defect is, maar daar zijn geen aanwijzigingen voor. Het lijkt dat er (na de laatste update) mogelijk een bug in de app van LSC zit. Het is een cloon van de Tuya app. Die heb ik ook geïnstalleerd en daarbij doet zich hetzelfde probleem voor. Mochten het een onvolkomenheid in de app zijn dan zullen er meerdere gebruikers zijn met dit probleem en ik hoop dat ze zich dan op dit forum melden. Hopelijk komen we er samen dan uit.
Je bent er al vrij diep ingedoken, maar helaas heb ik geen oplossing. Als hij wel werkt als je telefoon actief is, anders niet, dan lijkt er iets te zijn met het niet actief doorkomen van de meldingen. Maar of dat nu aan je smartphone, LSC, het product of iets anders ligt, geen idee…