Verbinding camera en video deurbel

Heb al jaren een LSC video deurbel. De variant met stroom en met de ronde bel knop onderop, die nu niet meer verkrijgbaar is. Evenals de camera die 360gr draait.

Alles werkte top, tot ik een nieuwe router kreeg. Verbinding door ziggo ingesteld, precies zoals t oude netwerk ook was. Lampen doen t nog steeds, alleen verbindingen met deurbel en camera gingen offline.

Heb ze al verwijderd, opnieuw toegevoegd.
Heb de app al x verwijderd en opnieuw toegevoegd. Beide zonder resultaat.

Het resetten van apparaten werkt niet, want zodra ik apparaten reset maken ze meteen weer verbinding met de wifi. Het lijkt t of ze met een andere verbinding zijn verbonden dan die waarop nu mijn andere apparaten zitten. Dat ze nog wel inloggen op mijn wifi maar ik krijg ze niet te zien.

Krijg ze beide ook niet meer toegevoegd, zowel niet als bestaand apparaat of als nieuw apparaat. De blauwe lampjes knipperen op beide apparaten.

Iemand een idee wat ik kan doen?

Oeh, dat is vervelend! Maar ook wel erg vreemd, want na een reset zou het apparaat zelf de wifi niet meer moeten herkennen. Hij is dan weer blanco, zoals uit de fabriek. Heb dat model zelf niet, dus weet de reset procedure helaas niet uit de eerste hand, maar wellicht is er iemand anders?

Hoe dan ook: ik zou nog eens goed naar de reset-procedure kijken!