Vind mijn apparaten niet in de Google home

Ik heb 2 buitencameras van LSC Connect. Nu wil ik deze koppelen met Google home maar nu komt het. Ik volg de stappen zoals beschreven. + teken dan LSC Connect dan land e-mailadres wachtwoord. Dat lukt en krijg dan het volgende scherm waar ik moet klikken op authorize en dan staat er LSC is gekoppeld maar ik krijg mijn apparaten niet te zien. Wie kan me helpen?

He Luk, welkom op Nozie

Ik heb een binnencamera van LSC en deze niet via de LSC maar Tuya gekoppeld. In HomeAssistant heb ik wel beeld, maar in Google (nesthub 2) kan ik deze niet oproepen. Ik had de Tuya app maar ook de LSC app gekoppeld aan Google maar zag de camera dus ook niet terug.

Als ik verder zoek op internet krijg ik vaak artikelen welke aangeven dat mijn camera helaas niet met Google werkt. Alleen met de LSC of Tuya app.
Overige apparaten zoals een smart stekker zie je wel terug in Google home, de camera’s (nog) niet.

Bedankt voor je antwoord. Ik heb een Google nest hub en wou daar mijn beelden op streamen vandaar dat ik het wil koppelen

Dat idee had ik dus ook, maar dat werkt helaas (nog) niet.

Succes

Jammer en bedankt voor de uitleg

Dat klopt inderdaad, deze beelden zijn niet te streamen op je Google Nest Hub, jammer!

Daarnaast weet ik dat er ook een bug is met Tuya in de Google Home-app, waardoor beelden niet altijd getoond kunnen worden. Dit was een maand of 2 geleden het geval, maar is volgens mij nog steeds niet opgelost helaas!

1 like