Voorstellen..Peter uit Breda

Even voorstellen. Mijn naam is Peter uit Breda. Heb sinds 2019 mijn gehele huis ingericht met google home. Heb op dit moment 72 aparaten gekoppeld met diverse assistenten in zowel huis als tuin. Elke lamp werkt met wifi, breaker of sensor. Mijn 15 zonnepanelen heb ik sinds 2020 en in 2022 heb ik een airco boven en een airco beneden laten plaatsen. Had al vloerverwarming en een nieuwe cv-ketel in 2021. Het volgende waar ik info over wil is een thuisbatterij. Alle lampen en sensoren die ik heb komen van tuya of lsc af en werken al jaren naar behoren. Mijn wifi wordt gecontroleerd door 6 nodes van Deco. Het werkt stabiel en bij een stroomstoring hersteld het systeem zichzelf binnen een kwartier. Mochten er mensen advies willen, dan hoor ik het wel. Groetjes en tot snel.

1 like

Hallo Peter, ik heb je bericht gelezen en misschien dat je mij op weg kunt helpen. ik gebruik voor aan aantal lampen , helaas kan ik ze niet bedienen met mijn HomePod, maar wel met google assistent. ook heb ik 3 deco hubs om het signaal te versterken naar andere ruimtes. alles gaat via bluetooth maar om het op afstand te bedienen heb ik internet nodig, hoe kan ik het zo inrichten dat ik de deco boxen kan koppelen aan de LSC app.
Hoor heel graag van , j.hooijer47@gmail.com

Hey Peter, welkom:-)

Zelf recent ook overgestapt naar Deco, bevalt erg goed moet ik zeggen. Hoe dan ook, ben benieuwd naar je volgende stappen.

Veel plezier gewenst op het forum in ieder geval!