Zijn andere tuya dan van de action ook te gebruiken met de lsc app?

Ik zoek bv een buitenthermometer of rolluikschakelaar maar die heeft action zelf niet. En als dat kan hoe voeg je die dan toe? Of moet ik dan alles met google home doen?

Bv zoiets

Of

Of

Probeer de LSC-producten eens aan de Tuya-app toe te voegen? Of de SmartLife-app. Hierin kun je eenvoudig ook andere producten van Tuya toevoegen. Als er ondersteuning is, kun je deze vervolgens weer aan Google Home toevoegen.

Tuya - Android / iOS
Smart Life - Android / iOS

Er moet altijd bij je product, wat je wil aanschaffen, staan met welk platform het werkt.
Ik heb toevallig net van Aroha rookmelders en een CO2 melder aangeschaft en geïnstalleerd. Daar staat keurig bij de je ze kan koppelen met de Tuya of Smartlife app.

Was een fluitje van een cent.

Dus als je iets wil aanschaffen, goed kijken welk platform het wordt gebruikt. Wil je alles op je Tuya of Smartlife app, dan moet je daar voor kiezen.

Er zijn ook veel smarthome producten met een eigen platform / app. Je kan in Google Home zoeken bij “werkt met Google Home” of dit platform of app gekoppeld kan worden aan Google Home. Het zijn er erg veel dus grote kans dat dit kan.